compteur

Ok

En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Ces derniers assurent le bon fonctionnement de nos services. En savoir plus.

Hommage à Rosalia de Castro

Imprimer

 

Résultat de recherche d'images pour "images rosalia de castro"

 follasnovas

A vida de Rosalía

Rosalía coa familia na Matanza, Padrón

Toda a familia na Matanza, Padrón. Derradeira fotografía de Rosalía.

A vida de Rosalía é unha historia realmente apaixonante, chea de interese histórico, cultural e intelectual. O seu relato é enteder desde a perpectiva dunha rapariga filla de nai solteira e fidalga as claves sociais do seu tempo; é asistir en primeira fila como moza, en Santiago, e en Madrid, a un proceso de formación rico e complexo; é seguirlle os pasos, en Vigo, na Coruña, en Lestrobe… á súa densa creación literaria e mais ao proxecto que acabou orixinando a Galicia dos nosos días. Hoxe as investigacións biográficas sobre a súa figura supuxeron claros avances no debuxo dos seus principais perfís. Aínda así, continúa a ser un reto estudala e explicala na súa totalidade e na súa complexidade.

 

 

Afficher l'image d'origine

¿ Adónde vas Amigo
Sobre el Camino
De Santiago ?

Me voy buscando las almas
Compañeras
De mi vida
De la Vida encantada

¿Por qué vas andando
Amigo mío
Compañero
Sobre el Camino
De Santiago ?

Sin miedo
Me voy con el Corazón
De Cristo
Me voy iluminado
Por su Amor
Infinito
Llenado
Por Su Luz
Por Sus Gracias
Infinitas
Por Su Fuerza
Divina

¿Adónde vas Amigo
Sobre el Camino de Santiago
Con todos esos peregrinos
Que andan
Andan
Andan
Llorando
Riendo ?

Me voy con la Fuerza
Divina
Del Espíritu Santo
Que me empuja
Me voy andando
Noche y día
Buscando las almas
Las compañeras
Que andan
Soñando
Sin miedo
Con el Amor de Cristo
Con el soporte
Del Santo Espíritu

¿ Por qué me dices eso
Santiago ?
Me has lllamado
Noche y día
Y ahora
No te oigo
No te veo
No me dices nada
Santo bendito

Escúchame Amigo
Escúchame
Sin miedo
Soy tu Alma
Querida

Te hablo
En el silencio
En el Cielo
En tu Corazón
Noche y día
En el Cielo
De tu conciencia

Estoy todavía
En ti
Mira en ti
Soy tu espejo
Tu espejo santo
Que te guía
Sobre el Camino
Tu Camino
El Camino de tu vida

Mira
Mira
Amigo
Amiga
En el silencio de tu cabeza
De tu Corazón
Mira con tus ojos
Los ojos
Del interior

Escucha
Escucha
Amigo
Amiga
Con las orejas
Tus orejas
Del interior

No es difícil
No es difícil

Tienes las llaves
Hay que abrir
La puerta de tu corazón

Hay que buscar
Sin miedo
Con la Ayuda
De Cristo

Porque detrás
Santiago y todos
Los santos
Del paraíso
Te acompañan
Con Amor
Sobre el Camino
El Camino de Santiago

Amen

Les commentaires sont fermés.